Jawa 21 cross
Pionýr postaven na fichtl cup. Začátky jsou vždy těžké a neustálé zdokonalování a vrážení peněz zabíjí.Věčný boj s výkonem. Rozkládání motoru a skládání.
Počáteční foto:
Přední vidlice Jawa 250
Po GO motoru
Motor nasazen a pionýr jezdí
Chtěl jsem něco novího. Uprava nádrž SIMSON zadní tlumiče taky SIMSON.
Jenomže se to podepsalo na rámu a dost. Moto znovu rozebrat aš na kostru a neb pořádné výztuže a vše provařít. Odnesli to i tlumiče jinačí úhle.
Moto před prvním závodem hotové kromě kolena výfuku.
Uprava větší rozeta 75 zub hnací 12 zub. První projíždka mě překvapila má to své - i + ztráta rychlosti ale zas ta síla.
Chtělo to lepší výfuk. A noví sedlo.
Nová hvězdicová hlava 400kč a karbec dellorto bleck edition 21 s tryskama manualním sytičem za 1500kč k tomu rychlá převodovka 3q